Wednesday, April 15, 2009

Yeaaa dah keluar...

Sori kengkawan semua, aku mintak maap banyak banyak pasal lama tak update kat sini. Rasanya hari-hari pun tak cukup 24 jam. Sibuk tak sudah. Hari ni aku make a point nak update jugak.

Thank you for your patience. So akhirnya this single is released offically from ROKATUA. Setakat ni banyak perkara yang tak pernah di alami telah dilalui. Daripada cari vokalis, yang bukan tak jumpa, tapi akibat logistik terpaksa dibekukan seketika sehingga ada penyelesaian. Sampai hari ni tak ada siapa lagi yang kena dengan kesemua nya sekali ; sound, logistik dan schedule.

Kalau ada sapa-sapa berminat tu dan nak jadi famili ROKATUA, aku memang mengalu-alukan.

Another day ni aku yang nyanyi sendiri, sebab orang lain pun tak nak nyanyi. Jadi apa yang kurang tu korang tau la dari mana datang.

We are still hard at work for the EP. I think about another 20% voice, 10% parts, and 50% mixing and mastering yang lain. So soon my friends... soon

Aku rasa banyak rokatua kat luar sana... Another Day is for all of you, and the glory years past, present and future...

No comments: